Klartttt me level 1

Yes yipppe yeay kardang BLÄNG! då har man precis avslutat level 1 av 3 på skolan, gjort 8 slutprov denna vecka..hälften av proven gjorde jag inte ett fel på och andra hälften får man nog vara nöjd med, det duger helt klart men perfektionist som man är så blir man inte så ofta 100% nöjd..Jag riggade iaf upp en kamera idag och spelade in mitt prov för handteknik, ska se om jag får till att lägga upp den videon här så får ni se vad jag skulle spela på en av mina finals iaf. Skönt det är nuförtiden att man lyckats koppla bort nervositeten på scen så man bara kan fokusera på att spela rätt. Var jävligt nervös i början men nu verkar den aldrig komma fram, känns så jävla skönt!

Idag är det varmt som fan och det ska tydligen bli uppemot 37c nu i helgen, hehe det blir lagom de till grabbarna kommer från östersund och kylan, jordå man har nog kollat vädret hemma så jag vet vad det är för klimat ni må stå ut med;( uscha.

Får se vad som händer nu i dagarna då, imorrn blir det iaf att gå på nå slags graduation party för dom som går ut nu...får ta dag för dag nu tror jag och jag ska passa på att vila så mycket som möjligt då det har varit riktigt intensivt sista månaden, vilket jag verkligen ÄLSKAR men man känner och ser på kroppen att den tyvärr inte älskar det lika mycket;)

En helt vanlig dag sista månaden för mig har sett ut så här; ca 7.00 väckarklockan ringer, kliver upp och går till skolan och övar till 10.00 sen har man lektioner till kl 16.00 ... sen öva igen till kl 18.00, sen åka hem å äta, gå på gymmet och sen öva en timme till. Somna mellan kl 00.00-01.00 och sen kliva upp 7.00 igen. Detta är lycka för mig, vakna och veta att det första jag ska göra (ibland t.o.m. innan man borstar tänderna eller äter frukost) är att spela trummor som är bland det bästa som finns;) life is goood!

Men nu är det loooooooooov! see ya.

Kommentarer
Postat av: mor

Det låter bra det här, vi som känner dig vet ju att det ska vara helt perfekt innan du är nöjd, så ha det så gott nu o njut av en välförtjänt paus tillsammans med kompisarna.

2009-09-18 @ 09:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0