Slut på det roliga;)

Nu har jag grabbarna från östersund åkt hem och imorrn väntar skolstart! ser framemot det men det är ju förjävla kul att bara hänga med sina bästa vänner också och åka ut på lite äventyr. Mycket har vi hunnit med om de här två veckorna. Jag, Marcus och Nicklas har varit till san francisco under tre dagar och sett uteliggare, alcatraz och cyklat över golden gate bron, kört på crooked street samt frusit! Låter ju fjantigt kanske men det var mellan 11-17 grader varmt när vi var där, 100% luftfuktighet och våldsam blåst, SVINKALLT! vi var tvungen att köpa vintermössor och varma tröjor att ha innanför jackorna;) haha! hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle vara så kallt där när vi lämnade 40 graders värme i LA. 
Så det var inte så skönt kanske och sen hamnade vi i det sämsta området också, vi hade inte bokat nåt hotell utan när vi kom dit på kvällen så tog vi in på första bästa hotell. När man vaknade på morgon och drog upp gardinerna fick man nästan en chock, haha! såg ju inte en enda normal person där och det var riktigt skabbigt men vi tänkte väl ähh va tusan vi tar ju bilen iväg på dagarna och är där och sen bara sover här så det går säkert bra.
Vi hade det trevligt, san francisco är vackert och riktigt mysigt på vissa ställen!! men alla tre var glada och nöjda över att komma till Hollywood igen, hehe! det är roligare här;)

Sen spelade jag med Joe and the jungle på whiskey a gogo, stället där guns ´n roses spelade och hängde mycket i början av sin karriär. Riktigt bra lokal! kändes verkligen som "på riktigt" så det var en rolig upplevelse.
Ett par dar senare så fick jag kliva in i den första studion här i LA och lägga trummor på två låtar till Joe, gick mycket bra som vanligt och alla tyckte om resultatet!

Tyvärr blev det inget New york gig för oss men det var ganska väntat så jag är inte så besviken, man hinner väl åka dit nån annangång istället väntar jag tills slutet av oktober då vi spelar på santa monica pier, det kommer bli kul!

Sen har det varit en riktig otursvecka för många av mina vänner och inklusive mig själv, började med att en kompis pappa ramla ner från en stege och bröt foten styggt, en annan kompis mor dog i början av veckan, en annan kompis ramlade och stukade foten, sen pratade jag med pappa på fredags morgonen och han hade haft lite otur och tyckte jag skulle ta det lugnt för det var en otursdag idag sa han... jaha tänkte jag vi ska iaf iväg och surfa så det blir säkert bra de;)
Så jag och Anders, Peter och Robert drog ner till santa monica, jag hann surfa i 5min kanske innan jag ramlade och fick surfbrädan i pannan;( fick åka ambulans till sjukhuset och sy 8 stygn... men det är ingen fara nu, jag mår jättebra och det ser inte så farligt ut som man kan tro så det är ok.
Sen kom jag hem och hörde att byggnaden där typ 10 av mina kompisar bor hade brunnit! en lägenhet hade brunnit ut totalt och hela huset var rökfyllt och alla fick skynda sig ut (förutom Brian som låg och sov och som tur var blev väckt av sin telefon så han kunde skynda sig ut) Så vad än som ligger i luften denna vecka kan få upphöra nu har jag bestämt, nu vill jag ha min vanliga tur tebax PUNKT

Har inte tagit några bilder själv under dom här två veckor utan jag ska nog lägga upp lite sen när jag får från polarna hemma TACK GRABBAR förresten som har varit här och hälsat på! jag känner mig hedrad över att ni kommer hit!
kul som fasen att visa er hur man bor numera, hoppas ni hade lika trevligt som jag! LOVE Y´ALL ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0