Will you be my rocknroll angel

Ja jag hade rätt, förra veckan blev fan svårklådd med öken äventyr och grejer:)

Veckan som varit nu har mest bestått av dåligt väder och hemlängtan faktiskt, jäklarns!
Alla verkar ha det så bra hemma med finväder och bal och dop och morsdag och Jorn och whitesnake och grejer, det är kul för er!


Antar väl att man inte kan sväva på moln jämt, säger som min kära jocke ja..."ja nu får du fan skylla dig själv, det är rätt åt dig att du har hemlängtan, när du har ställt till det så här" :)


I lördags såg jag iaf Will Ferrell på hollywood blvd, tror nästan det är första skådisen jag sett, kul att det blev en av favoriterna!  "tänk att du tamejfan ska va värst jämt du" säger Jocke som nyss har träffat Jörn Lande:)
 

Igår tog jag en riktig långpromenad upp till Griffith Park observatory som ligger typ på högsta punkten här tror jag. Där kan man njuta av fin utsikt och spana inuti byggnaden, dom bl.a. mäter jordbävningar där och har mycket instrument för att bevaka planeter och sånt. Kul att se! Men mest skönt att gå lite i skog och tystnad på vägen dit.

Annars så ser man fram emot när Lars och Robban kommer ifrån Östersund och hälsar på om 3v, på midsommarafton tror jag bestämt det är, då kommer jag själv ha 2v ledighet.


Kommentarer
Postat av: Luttan

Ja, nu får du se hur det är nu! Vi saknar minsann dig hela tiden, vi!! Trots morsdag, vackert väder, konfirmation o Jorn. Klarar oss nog utan den där förbaskade skotern o kanske frisyren du saknade också. Har du verkligen sett ut så där?! Må så gott.

2009-06-01 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0