Vart tog denna vecka vägen!?

Jävlar vad tiden går fort, förra veckan gjorde man inte just nåt speciellt...gjorde ifrån sig lite midterms som gick rätt bra, inte hundra men nära på...93% på ett iaf:) det får man väl vara nöjd med. Ingen LPW heller förra veckan, men nu på onsdag blir det förmodligen en country låt igen som jag får öva in själv för att gå upp på scen och framföra den med kanske helt okända människor och bli betygsatt på det. Det är rätt kul faktiskt!

Igår hade man en riktig höjdardag med Ida, Susanna och Anna i Malibu (klassiskt ställe där bl.a. serien Two and a half men spelas in, stora lyx-as till villor i bergen och i övrigt mycket mysigt område!!
Vi lyckades hitta den bästa stranden ever, stora vågor och typ 50 surfare i närheten, passade på att bada och fick erfara stoooorvågan, dom var så stark att jag nästan stukade fingret, 15 grader i vattnet men det kändes som mycket varmare! Helt underbar dag, lägger upp nån bild därifrån får ni se vad fint det är, höga berg på ena sidan av vägen och på andra sidan, stranden. magiskt! Det var så bra så jag for dit idag igen med Jennifer men vi hittade fan inte igen den bra stranden förrens vi for hem osså var det kallare idag:( men däremot hade vi en grym resa dit och hem då vi åkte över bergen och genom en tunnel och grejer, kändes som norge nästan!

Till veckan blir det till att göra iordning inför flytt på fredag, äntligen!!!! fan vad jag längtar:) Nu ska det förhoppningsvis bli lite bättre sömn, inte 35c inne och inte lika högljutt som på en yran-natt.

Har inte hänt så mycket annat vad jag kommer på, lägger upp lite fina bilder och ska försöka fota lite ifrån skolan också.
Är trött nu....savan gött!

Kommentarer
Postat av: mor

Åhh vilka härliga upplevelser du delar med dig till oss.Jag förstår att du laddar dina batterier däruppe när du ser hela L A nedanför dig. Ha det så bra i nya lägenheten.Mor

2009-05-12 @ 08:35:27
Postat av: Göran

Fan va fraent!!! Du besöker alla de där ställena jag bara har besökt i GTA San Andreas :P Jävlar va skoj du verkar ha! Här är det fan bara kallt och jävligt.



2009-05-20 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0