Nytt hem!!!!

Tjenarns tjäklarns!
 
I helgen har man städat ut och in sig till nylägenhejta! Jag trivs riktigt riktigt bra, så här bra har man nog aldrig haft det förut. Här har man allt man behöver och lite till, för bra skulle jag påstå att vi har det:)

Klantigheten har kommit tillbaks igen:) lyckades förstöra hela drivaxeln i hissen första timmen man var här i ny lägenheten och sen förstöra motorn till jacuzzin på den premiär tur´n  WHAT THE FUCK!? 

Anyway, idag så klev man upp och gick upp på taket och satt sig vid jacuzzin och solade och pluggade handteknik och reading i en timma, det blir det varje dag nu! så vida det inte regnar bara:) Sen gick man till skolan och på vägen dit så stoppar en kvinna med barnvagn en och vill tigga pengar till sitt barn, jag sa nej och jag hade inga pengar...då blev man så jävla utskälld så man fick springa därifrån...vilket jävla sätt!!! sen en minut senare kommer det en gubbe och springer emot mig och ramlar och förmodligen bryter armen, den stog åt alla möjliga håll, så då fick vi ringa 911 och grejer. Han tyckte nog att jag va hjälpsam så det jämnade ut sig från den hemska fattiga kärringen med barnvagnen. Karma is goood to have:)

Sen har jag provat gymmet idag också, var två månader sen sist nu och jäklar vad jag har saknat det! men nu blir det ju gratis så nu ska det bli 3ggr i veckan iaf.

Vad annars har hänt då, jo igår var det jordbävning á la 5.0 på richterskalan! det var weird!  Helvete vad det blåser tänkte jag:) och sen gungade och skallrade huset i 10sek, läskigt innibomben men lite coolt också.

Idag gjorde man den första HÄFTIGA LPW:n , hade signat upp mig för en fusion låt med Mike Stern så jag lärde mig den och framförde den idag...gick riktigt bra för att vara första fusionen, alla pratar om att det är så svårt...fick 92% på den och känner att det här vill jag fan göra varje vecka!

Jag lägger upp lite bilder ifrån hejme mitt och på KJ och Danne (skön skön trumsnubbe från skellefteå)

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Hah! My name i Ea...Tom.

2009-05-19 @ 12:53:27
Postat av: Ante

Bra att du bloggar mera nu din gosse :) Jacuzzin ser trevlig ut!

2009-05-19 @ 13:13:48
Postat av: jockelajnen

Yo bro! Du verkar ha det helt ok i din nya lya faktsikt haha! Jag har inte haft råd att ringa dig nåt på ett tag nu men vi kanske skulle kunna skypea nåt framöver?

2009-05-19 @ 16:38:06
Postat av: Per

Hej tom! var det läskigt när det blev en jordbävning? jacuzzin borde vare skön att sitta i!

2009-05-19 @ 17:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0