Utsikternas utsikt


Kommentarer
Postat av: Seb Macahan

Hej Tom! Jag tycker att det är coolt att du har åkt så långt men det är också väldigt tråkigt att du har åkt för att vi saknar dig jätte mycket. Ska du spela tillsammans med den där killen som spelade på en hink någon gång kanske? På lördag ska jag spela i basketfinalen i sporthallen kan du hålla tummarna för mig då. Stora kramar Seb Macahan.

2009-03-16 @ 19:58:32
Postat av: Syster Yster

Hej Tom! Jag tycker att det är coolt att du har åkt så långt men det är också väldigt tråkigt att du har åkt för att vi saknar dig jätte mycket. Ska du spela tillsammans med den där killen som spelade på en hink någon gång kanske? På lördag ska jag spela i basketfinalen i sporthallen kan du hålla tummarna för mig då. Stora kramar Seb Macahan.

2009-03-16 @ 20:06:17
Postat av: Åsa Moe

Hallo over there! Nu har jag kikat på alla fina bilder du har lagt in, guuuuuud va jag blir avundsjuk på dig. Pratade med mina kollegor och vi vill gärna åka iväg till dig på ett studiedbesök snart. Tror inte att skattebetalarna vill bekosta det.....Jag önskar dig all lycka nu när du börjar på skolan och tycker det är kul att följa dig och dina framgångar. Kramar från Östersund!

2009-03-20 @ 11:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0