johordå!

Johordå, cymbalerna rymdes och kom fram hela precis som mig till LA igår kväll, blev mottagen som en kung av Emil och Ronja som kommer bli mina roommates för ett tag, idag har vi gått på lite seightseeing jag och Emil som runt Hollywood  och spanat in MI från utsidan, har hälsat på en gitarrlärare till Emil som tydligen spelar med Terry Bozzio och hade nåt på g med Marco Minneman som jag fattade det, så det var ju lite fränt...inte så klena trummisar:)

Resan och allting gick skitbra ända tills man skulle åka taxi från flyget till lägenheten....taxichaufförn hade aldrig hört talats om varken min adress eller dom andra passagernas adress, och ingen GPS heller....LOL, ofta köra taxi i LA och tro att man ska kunna varje gata då:)
Det kändes ungefär som att det var en uteliggare som bodde i bilen (stökigt som fan och luktade skit o.s.v.) som inte hade nån koll på nånting...tillslut blev han less och for in på nån mack och gick in där och tankade mm..snygg kille:)
Alla vi som åkte i taxin garvade ju så tårarna sprutade...man var rätt lättroad efter att ha varit vaken i 30h också, men fram kom man tillslut...lättad:) 

Frän lägenhet också, är förmodligen ett gammalt hotell (som taget ur nån en film) och med en riktigt nice view över the hills o.s.v, ser ganska fjantigt ut på kort men jag provar att lägga upp nåt ändå...

Nu blir det till att käka massa god mat sen får vi se vad det blir!

Kommentarer
Postat av: Jimmy Striem

Häftiga bilder. Det måste se jäkla grymt ut från din lägenhet om du anser att bilderna ser fjantiga ut.

2009-03-11 @ 01:12:23
Postat av: Micke Wennstig

Skönt att resan gick bra, blir lite avis när jag ser bilderna:( ska se till så att vi kan komma o hälsa på nåt, typ om ett år eller nåt.. Ha det bra, Camilla hälsar..

2009-03-11 @ 10:03:48
Postat av: Ante

Gött! Vilket jäkla äventyr du är på nu :)

2009-03-11 @ 11:55:11
Postat av: jockepocke

ja chäklarns. får se om man hinner bota flygrädslan innan du kommer hem så jag kan hälsa. hur fan skulle det gå? du å jag i hollywood haha!

2009-03-11 @ 13:14:46
Postat av: Varsel-Madde

Kul att du har en blogg!! Jag har satt upp en lapp med adressen på kontoret.. så nu kommer alla läsa din blogg =)

Hoppas du har det bra!



Kram

2009-03-11 @ 13:46:11
URL: http://kodakmoments.blogg.se/
Postat av: Britt

Hej Tom!

Vad roligt att ditt äventyr har börjat!Jag skall följa din blogg med spänning.Katten Fabian hälsar!

Hälsn Bus(s)Britt

2009-03-11 @ 17:08:29
Postat av: pappa Torbjörn

Hej Tom. Kul med bloggen, tack för ditt mail. Kul åse att det går bra för dig! Det blir tomt här i Östersund när du har farit,hur skall alla hårdrockband klara sig utan dig? Kul å se at du har kontakt med dina vänner! Har varit till Skärvången å skottat snö från taket på lillstugan i dag, det var 1,20m. Hade! Kram farsan

2009-03-11 @ 18:13:21
Postat av: Sara

johordå!

2009-03-11 @ 20:20:35
Postat av: Syster Yster

Härliga bilder!! Jag måste nog öka på sparandet så man kommer iväg nån gång. Passar det att jag kommer imorgon? ;-)

Ha de bra!

Storkramen!!

2009-03-12 @ 00:11:34
Postat av: Madde

Skönt att höra att du har det bra och att du kom fram helskinnad, jag hade varit nervös över resan (flygrädd som attans) :D Jag har skickat sms till dig men du kanske inte har fått det? Idag är det -6 i Östersund och skinande sol!!



Jag tänker på dig!

Kram Madelene

2009-03-12 @ 08:46:19
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: Luttan

Kul att se hur du har det. Vi är lite avundsjuka för att du har sol, palmer o sjyst utsikt. Tittar man ut här är det drivvis med snö o inte ett spår av våren. Blir spännande att titta in på bloggen o få en liten glimt av ditt nya liv. kram Lia

2009-03-12 @ 09:30:57
Postat av: Jesper

Härligt att du äntligen är framme på ditt stora äventyr! Sommar och sol, ser det ut å va'! Vi har snö, snö, SNÖ och aprilväder, men vad gör väl det?!

Jag har flyttat in i lyan nu, familjen kommer på besök i helgen. Riktigt nice!

Ha'de bra! Kram Systerson

2009-03-12 @ 14:57:36
Postat av: Rehnsbo

Tjena Tom...

Fan vad härligt att äntligen vara framme med sitt livs jävla äventyr framför sig...

Är så sjukt avundsjuk på dig ditt as, men missunnar dig fan inte detta=)Njut av varje sekund.



Även utsikt över skylten=) såå jävla bra...

Fan vad jag ska till LA igen... förbered dig på det=) hehe!!! Ha de bäst...

Tommy

2009-03-12 @ 22:33:48
Postat av: mor

kollar varje dag på din blogg. Här är lite vårlikt nu.vi sparar pengar varje dag för nu är vi riktigt nyfikna på L.A.ha det gott. Mor

2009-03-14 @ 10:19:18
Postat av: mor

kollar din blogg varje dag. här är det lite vårlikt nu.jag sparar pengar varje dag för att hälsa på dig. är ganska nyfiken nu. ha det gott i L.A mor

2009-03-14 @ 10:32:41
Postat av: syrran

Tackar för mailet o de fina bilderna, vad kul med killen som spelade på hinkar:) Har nog inte riktigt fattat än att du verkligen är där..Skönt att höra att det ändå känns rätt tryggt att gå ut på kvällarna. Ha det bra så hörs vi!

Kram kram

2009-03-14 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0