Har börjat packa!

.....Inför min flytt om 4dar till Hollywood och skolan Musicians institute.

Kunde inte sova så jag tänkte passa på att skriva mig trött här medans man lyssnar på good to be bad med Whitesnake!
Idag har jag fan börjat packa storväskan... svårt...speciellt när man hade 11kg cymbaler som ska med. Haha! min rektulangära väska ser numera ut som en stor cymbal:) och Emils väska (min blivande roommate i LA) ska tydligen se helt skev ut sen han tryckt in en synth i väskan:) 

Idag har man packat och hängt med Emil och grillat körv i badhusparken. gott! Max och Ante har nyss varit här också och kikat på film.

Imorrn blir det väl till att packa det sista och säga hejdå för ett tag till några heeeelt UNDERBARA vänner:( kommer sakna er!  Det är inte bara roligt att flytta har jag upptäckt...ganska så sorligt att säga hejdå till alla:( jag tror faktiskt det är det värsta jag vet, funderar på att inte skaffa några vänner i LA så man slipper det problemet när man ska flytta tillbaks till sverige:)

Vafan skriver man mer på en blogg då egentligen=) ska kolla om jag kan ladda upp nån bild här kanske...just ja, jag fick en jättejättefin tårta av min älskade syster Lia-lutt så jag ska kolla om jag får upp en bild på den här.


Kommentarer
Postat av: Henrik Nilsson

Jäklar vad kul det ska bli för dig! Men tråkigt för de 56 banden som du spelar för här hemma.

2009-03-06 @ 15:49:01
Postat av: Erik Svensson

haha ja du.. jag pallade inte att åka in i måndags.

skämmit att stå på flygplatsen och stor lipa när du åker.. tänkte skita i det då och hoppas på att du kommer hem snart igen..

satt här och lipa för mig själv istället.

2009-03-11 @ 11:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0