Första veckan

Ja jäklarns, imorrn har man varit här i en vecka! måste säga att det är inte förrens i typ fredags jag har känt mig så pass pigg, glad och frisk att jag har velat hitta på lite saker så nu har jag faktiskt varit ute och sett lite saker!
igår var jag med en Jennifer (mycket trevlig jamtlandstöus) och kollade in Runyon Canyon Park, Beverly hills och Melrose och grejer och hade riktigt trevligt och såg fina vyer:) tänk att man ska få allt det här gratis liksom, bara för att man valt att gå på den här grymma skolan...känns som en bonus!
Tycker mer och mer om LA för varje dag som går faktiskt, jag är helt övertygad om att jag kommer trivas här! och nu när man har varit och kollat in skolan också så vill man bara att det ska dra igång så man göra det man älskar mest av allt!

Har varit ute några svängar med kameran så jag lägger upp lite bilder så får ni se hur jag har det.

Kul att det är så många hemma som läser bloggen också förresten, men ni behöver inte sakna mig... för jag saknar inte er:) haha! just kiddin, men det känns som man har er nära ändå på nå vis. Känns bra!

Ja vafan har man gjort mer då, typ bara gått och gått och gått egentligen...sett mycket folk, sett många fina bilar, konstaterat att det känns tryggt att vara ute fastän det är mitt i natten, kollat in musikaffärer och diverse andra gigantiska affärer! härligt med lite utbud för en gångs skull:)

Nu i veckan som kommer blir det till att plugga en massa inför registration day den 23e då man kommer sättas på prov och grillas..sen inga andra planer egentligen, får se vad som händer..










Kommentarer
Postat av: eddie garcia

Hallå där killen...



Himla kul att höra att du trivs- jag har välaldrig tvekat heller.. Det ser att vara grymt fint där och kul att du träffat en tjej (jämtladstjej) också - otroligt.. Ha de så himla bäst.



// Eddie G

2009-03-16 @ 10:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0