SUMMERBREAK!

Sommaren har kommit och det är happy times!!!!!

Har precis klarat av alla finals man hade den här veckan, 8st tror jag det blev. Gick bra på allihop utom en så man får väl vara nöjd med det! Imorrn kommer Lars och Robban från Östersund och våldsgästar, jävlar vad kul vi ska ha...2v av ledighet väntar!

Förra veckan var en riktigt bra vecka faktiskt, fick det bästa mailet jag fått någonsin ifrån CSN som meddelade att dom höjer vårat bidrag/lån så nu är man såååå lättad över det! Hade kunnat blivit problem annars=(
Var även på The baked potato i fredags och kollade in gitarr legenden Allan Holdsworth spela med Chad Wackerman på trummor, Jimmy Haslip på bas och Alan Pasqua på keyboard. Grymt bra såklart och alltid lika coolt att se dessa monster-musiker på riktigt nära håll, känns precis som man är nere i nåns källare och får en privat konsert typ...riktigt kul!

Hmm vad annars är nytt då....jag ska prova att posta en video här när jag och KJ min roommate spelar upp ett stycke som vi hade i handteknik, får se om det funkar.. KJ har för övrigt blivit ett handtekniks monster, vi var rätt jämlika när vi började men nu jävlar har man inte en suck alltså, tycker jag övar mycket men den här killen gör inget annat=)

Var och såg Hangover på bio igår också, fetstor biograf med asbra ljud och bild! och filmen var jävligt rolig också, gå och se den! 

Usch vad tråkig man är nu, men jag kommer inte på så mycket annat roligt att skriva...jo förhoppningsvis spelar vi i new york i augusti med Joe and the jungle! Det är fan stort för en annan iaf=)

Trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0