INTERNET

jäklarns vad trevligt att ha internet hemma inne i lägenheten, på sängen om jag så vill:) har inte haft det förrens nu så det känns riktigt trevligt.

Förra veckan så spelade man reggae på skolan och nailade den, "Tom, i have nothing to say, come and have a seat!...perfect" säger Donny Gruendler som är så jävla petig vanligtvis...han är nog förresten den bästa läraren jag nånsin haft, smartare trummis och mer pedagogisk lärare får man leta efter.

På torsdan var det trumclinic med Tony Royster JR som förstås var helt otroligt bra, riktigt bra clinic också...vi ställde bra frågor och han hade riktigt bra svar tycker jag...intressant spelmässigt också eftersom han klev upp på scen med två lärare (basist och gitarrist) han aldrig spelat med tidigare..och dom hade ingen aning om vad dom skulle spela.
Bra blev det iaf och det kändes väldigt äkta och spännande:)
Hela clinicen sändes live på www.drumchannel.com och senare under kvällen hade Tony release pary för hans nya instruktions dvd så den sändes på storskärmen och värden från drumchannel var där samt Terry Bozzio (som var min favorittrummis för typ 10år sen) och Ray Luzier som tydligen var Terrys son:) duktig trummis som gått på MI tidigare och bl.a. spelat i KORN så det var hyfsat cool stämning när de körde en panel uppe på scen i ett par timmar och bara snackade trummor och besvarade frågor från oss elever. En kille ifrån min klass gick upp och ställde en fråga i direktsändning och grejer och tog å svimma framför kameran, blev lite mycket att prata med Tony Royster och Terry Bozzio samtidigt kanske:) skulle nog ha svimmat själv också.

Sen i fredags har jag varit nere i Long beach hos familjen Jones igen...vi har slappat och paddlat massa paddleboards och ätit och druckit gott...samt varit på konsert och sett band of horses som var jäkligt bra faktiskt, hade aldrig hört dom tidigare men med sånt här trevligt sällskap så tackar man inte nej till att följa med, hade riktigt roligt. Denna familj är inte klok alltså, dom livar verkligen upp en alltså...man vill bara att tiden ska stanna.

Nog sagt om det, ska om mor är vaken och sen gå och lägga mig...







Kommentarer
Postat av: Ante

Härligt med så bra beröm :)

2009-08-31 @ 11:08:52
Postat av: Sara

<3

2009-09-02 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0