I´m happy!

Life feels good! 

Förra veckan såg man gitarristens Mike Stern clinic i skolan (fusion och jazz legend) grymt så inåt helvete och vad glad man blir när dom här grabbarna som är lika trevliga som dom spelar bra! antagligen är det  väl därför dom kommit så långt. 

Provade surfningen i santa monica i helgen också, sist var vågorna för små...och nu när man kom så var dom fanimej 3m höga och det flög folk huller om buller och delfiner såg man också:) satt i en timma innan man gruvade sig ut...det var inte det lättaste, haha! men höll man sig nära land så gick det bra. Blir kanske ett nytt försök nästa helg.

I söndags var jag nere i sanslöst vackra Long Beach och hälsade på min favorit familj Jones:) var ute och seglade några timmar och åt och drack gott, så himla skönt att komma bort från ett alltför folkit och högljutt hollywood ibland. Sen riktig hemlagad middag hemma hos dom, MUMS! De tyckte seriöst att jag skulle flytta in hos dom:) synd bara att skolan ligger typ 7mil bort. Sen körde dom mig ända hem till hollywood, seriöst alltså...vad säger man, trevligare och lättsammare folk får man leta efter! Ser framemot nästa gång man får träffa dom.

Annars i skolan denna vecka har väl det varit som vanligt, clinic med Tony Royster JR på torsdag och själv har man spelat jazz, latin och reggae:) älskar att spela nya saker! 

Ska prova lägga upp lite bilder ifrån helgens bravader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0